Online marketing bureau Tilburg

Als je dit leest, heb je waarschijnlijk wel eens gehoord van de Universiteit van Tilburg. De Universiteit van Tilburg is een begrip geworden door haar aanwezigheid in bijna alle uithoeken van de wereld. Van het filmen voor een televisieserie over ondernemerschap tot het gebruiken als decor voor een bestseller over digitale marketing, het lijkt erop dat de universiteit is gekomen om te blijven. Ze werd in 1585 opgericht door Willem van Oranje en werd een van de eerste universiteiten in Nederland – voordat ze veranderde in iets veel meer dan alleen een universiteit. Met zoveel middelen tot haar beschikking en zo'n groot aantal studenten mag het geen verrassing zijn dat de universiteit de online marketing domineert. Als u uw marketingstrategie voor 2019 plant, moet u kijken naar andere instellingen zoals deze en u afvragen waarom niet u? Waarom zou jouw bedrijf geen toegang hebben tot al deze middelen?

Wat weet een Tilburgse marketing afgestudeerde?

Ten eerste heeft de universiteit een overvloed aan middelen. Ze staat bekend als een van de topuniversiteiten ter wereld en heeft de mogelijkheden om iedereen op te leiden, van beginners tot de meest gevorderde marketeers. Van topfaciliteiten tot experts met de juiste kennis, studenten krijgen wat ze nodig hebben. Wat de afgestudeerden betreft, zij worden internetmarketeers met een sterk begrip van sociale media, digitale marketing en e-commerce. Ze worden ook strategische denkers die weten hoe ze producten en diensten moeten verkopen. Bijvoorbeeld dit online marketing bureau in Tilburg zou je kunnen raadplegen. 

Een Tilburgse hoogleraar bouwde een online reputatie op.

Een marketingprofessor van de Universiteit van Tilburg is in 2018 uitgeroepen tot een van de meest invloedrijke mensen in online marketing. Zijn invloed komt voort uit een paper die hij schreef over customer experience, waarin hij een klantgerichte benadering van online marketing hanteerde. Hierdoor is hij in staat om een expert te worden op verschillende gebieden en zijn reputatie te ontwikkelen. Zijn expertise beperkt zich niet tot online marketing. Het omvat ook marketingstrategie, klantervaring en zelfs klantenservice.

Zijn reputatie strekt zich ook uit tot de studenten die hij lesgeeft. Marketingstudenten leren immers over alles van merkmanagement tot digitale en sociale media. Ze krijgen ook de kans om met professor S. en zijn team samen te werken aan een aantal projecten. Als het gaat om het creëren van een marketingstrategie voor uw bedrijf, kunt u daarom altijd bij Tilburg University terecht voor advies.

Conclusie

Je kunt universiteiten als Tilburg University zien als resources. Maar je kunt ze ook zien als strategische partners. Misschien omdat ze, net als uw bedrijf, al honderden jaren bestaan. Of u kunt het ook zien als een teken dat u elkaar kunt vertrouwen. En vertrouwen is iets waar online marketeers veel behoefte aan hebben. Ze hebben bijvoorbeeld betrouwbare partners nodig die hen in elke fase van hun online marketingreis kunnen helpen slagen. Startups hebben misschien meteen vanaf het begin marketing nodig, terwijl middelgrote bedrijven ook de expertise van een doorgewinterde marketeer kunnen gebruiken om hun strategie tot het einde toe uit te voeren.

Hoe dan ook, door samen te werken met een universiteit krijgt u toegang tot de beste middelen in de sector. Het betekent dat u de kennis, expertise en middelen krijgt die nodig zijn om succesvolle marketingstrategieën te creëren. En met de hulp van een universiteit kunt u er bovendien zeker van zijn dat uw strategie voldoet aan de laatste regelgeving.